måndag 1 september 2014

Celestial - Bright Blue Sky

Ok, en ny måndag och visst hänger jag på Tove´s BlåMåndag igen :)
Idag med ett märke som är nytt för mig och med ett lack som jag älskar i flaskan men väl på nageln......hm nja jag vet inte, något saknas....upp i "byta-gruppen" kanske!?
Är det inte märkligt att det blir såhär med en del lack??? lr beror det på att jag skulle haft ett lager till av det??
Ok här är det bara 2 lager vilket jag tyckte såg tillräckligt ut IRL, MEN på bilderna ser jag ju VNL....åh vilken beslutsångest jag får nu då ;)
Behålla o lacka 3 lager vs Byta bort.....







13 kommentarer:

  1. Behålla och lacka tre lager. Tror du kommer gilla det mera då. För det var jäkligt fint :D

    SvaraRadera
  2. Ett lager till gör nog susen tror jag!

    SvaraRadera
  3. Superfint, du har en tendens att alltid hitta väldigt fina lack. :)

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. mmm ser bra ut på bilderna men som sagt när jag bar det va jag inte 100% nöjd.....

      Radera
  5. Tyckte det var ett riktigt härligt lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget fel alls! bara för få lager antar jag

      Radera
  6. Ser väldigt fint ut så testa du med 3 lager och se om det känns bättre :) Men i bland blir det så att när det väl är på nageln så är det nåt som inte stämmer men man vet inte vad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste faktiskt testa en gång till!! hoppas det känns bra då för det ÄR fint ju :)

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.