onsdag 30 juli 2014

Maybelline Bleached Neons - Chic Chartreuse

Hej Hopp :)
Idag är det visst onsdag och det betyder ju grönt på naglarna (om man följer temadagar) hos Karin!!

Mina naglar som nyss fått en liiten nerfilning pga att jag börjar jobba nästa vecka igen efter 6 härliga lediga veckor, pryds av Chic Chartreuse från Maybellines Bleached Neons kollektion.

3 lager som är ganska lätta bara man vet om att försiktighet och inte för lite lack på penseln gör allt mycket lättare.
Seche Vite på toppen slätar ut det hela.

Då tittar vi väl på lacket då:







Precis när jag skulle fota landade denna vackra fluga framför mig så den får oxå vara med!!
Önskar mig ännu mer ett makroobjektiv när dessa motiv dyker upp.....snälla tomten ;)


8 kommentarer:

  1. Vilket härligt lack! Har spanat på detta i butik men avstod pga att jag handlat så mycket lack på sistone... Men blev ju inte mindre sugen nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland får man försöka hejda shoppingen ;)

      Radera
  2. Jag tycker den ser rätt ointressant ut i butik men på naglarna är den verkligen jättesnygg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den blev verkligen bättre än jag trott :)

      Radera
  3. Jätte snyggt och läckert.

    SvaraRadera
  4. Jag har spanat på det här men tänkt att det vore onödigt att äga.. haha ångrar mig lite nu. Varför bor du inte närmare mig så vi kan låna av varandra? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte alls onödigt att äga ;) och JA tänk va kul om vi hade varit närmare varandra!! Kraaam <3

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.