tisdag 24 juni 2014

China Glaze - Surfin´For Boys

Om ni visste hur skönt det är att kunna ta precis vilket lack jag vill (av de jag har) och bara lacka utan att tänka på ev jobb!!

Idag får en neonskönhet pryda naglarna :)

Surfin´For Boys är ingen nykomling i lackvärden men här hemma är den det.
Korall/Orange/Röd läckert lysande neon som torkar matt.
Tunn formula som kräver sina lager, här 4 + Seche Vite då jag vill ha glans!
Torkar hyfsat fort men jag såg efter att jag plåtat att kameran lämnat ett märke på högerhandens långfingernagel...jaja....








Misstänker att det kan komma neon och skarpare färger här nu ;) för visst är det härligt!!
Just dagens planerar jag att måla på tårna kanske imorgon.

4 kommentarer:

  1. Sommar, sommar, sommar - det er det jeg tænker, når jeg ser denne smukke lak :)

    SvaraRadera
  2. Åh va kul att inte behöva ta hänsyn till jobbet! Och vilket snyggt val av lack du gjorde, Surfin for Boys är verkligen fantastiskt :)

    SvaraRadera
  3. Sjukt snyggt! Neon är verkligen det ultimata på sommaren. Ja och holo då förstås:)

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.