tisdag 27 maj 2014

United In Grey del 2.....

Får inte till mitt inlägg med inlinkz, så jag gör väl ett nytt då utan alla de länkarna....



Maj månad är månaden då kampen mot hjärntumörer och hjärncancer uppmärksammas och jag tänker bidra med min tanke genom att hänga på Helenas initiativ till #UnitedInGrey genom att lacka grått i några dagar.

Har alldeles nyligen upplevt en stor förlust i familjen där just detta var orsaken.
Svårt att greppa om precis som vid alla förluster......

Min manikyr idag blev prickig, för i det ledsna vill jag tänka på alla glada stunder och minnen som finns :

Lacken jag använt är:

Kiko - 327
H&M - In It For The Game
Seche Vite på toppen











7 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt med prickar sådär :)

    Och jag beklagar sorgen <3

    SvaraRadera
  2. Jag älskar din manikyr!

    Och jag är verkligen väldigt ledsen för hela er familjs skull att ni har behövt förlora någon nära i den här sjukdomen.

    SvaraRadera
  3. Jeg undrede hvorfor det forsvandt i morges, så det ganske kort - og pist borte var det...
    Det ser rigtigt smukt ud, god farvekombination!

    SvaraRadera
  4. Jag beklagar verkligen. Cancer är så förrädiskt! Jag hoppas verkligen att forskningen vinner kampen.
    Dina prickar är underbara, fantastiskt snygg manikyr!

    SvaraRadera
  5. Jag är så ledsen för din och alla andra inblandades skull! Själva manikyren tycker jag dock blev jättesnygg!

    SvaraRadera
  6. Härlig färgkombination och perfekta prickar.
    Ledsen att höra om din familjs förlust, svårt att greppa hur starka krafter sjukdomar kan ha :(

    SvaraRadera
  7. Usch för cancer och beklagar sorgen.

    Men naglarna var väldans snygga

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.