torsdag 22 maj 2014

Tromborg - Eos + PipeDream Polish - Whop Bam Boom

Idag visar jag en riktigt, i mitt tycke, somrig manikyr!
Den ser ut som en sorbet med strössel lr små bär/fruktbitar i.

Eg är jag inte så glad i ljusa rosa lack men på detta vis passar det perfekt!

Det rosa är ett lack som jag fick med i morsdagsboxen från glossybox som kom i veckan, direkt när jag såg det ville jag göra denna kombo!
Märket är Tromborg ett helt nytt märke för mig, lacket heter Eos och är ett ljusrosa krämlack med ett skimmer i som bara syns i flaskan tyvärr...
Eos beter sig lite tråkigt, strimmigt utan topplack och torkar sådär snabbt, behövdes 3 lager för fin täckning.

På toppen sen ser ni det läckra glitterlacket från Pipe Dreams Polish, Whop Bam Boom.
Rosa, gula, orangea glitter i olika former flyter runt i en klar bas.
1 lager med jämnt fördelat glitter ser ni på bilderna.
Detta lack kommer testas fler gånger, garanterat urläckert över många olika färger för att inte tala om svart ;)
Seche Vite på toppen precis som vanligt!













Med denna manikyr kan jag delta i Emma´s Pink Thursday!

11 kommentarer:

  1. Åh va fint, sorbet var verkligen rätta ordet!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar combo - I really like it, so summer-y!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta va verkligen somrigt att bära :)

      Radera
  3. Har inte testat Tromborg än men det passar otroligt bra ihop med glitterlacket!

    SvaraRadera
  4. Verkligen supersomrigt och fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer garanterat användas fler gånger!

      Radera
  5. Detta är ju verkligen en super snygg kombo! Kul att du var med igår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. detta kändes som en bra manikyr att va med med ;)

      Radera
  6. Oh vilket snyggt glitterlack, lacken blev jätte läckra tillsammans

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta glitterlack ska användas flitigt i sommar!

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.