torsdag 8 maj 2014

Nytt och Stopp

Har precis räknat mina otestade....
47 st!!
Kanske inte överdrivet många otestade men ändå tillräckligt ;)

Sååååå efter veckans ljuvliga shopping hos Edgy Polish blir det stopp tills alla lack är testade!

Nedan ser ni mina nya Darling Diva´s och ett för mig nytt märke Pipe Dream Polish.




Har 2 glossyboxlådor med otestade (inte helt fulla) och i den ena står de lack jag vill testa NU men inte kommit mig för, i den andra står lite av varje som jag känner sådär för men som säkert kommer vara ok att bära.
Varannan låda kanske.....

6 kommentarer:

  1. Åhhh de ser heeeelt galet vackra ut allihopa. Skulle verkligen vilja ha allihopa..;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja inte är jag ledsen för dessa :)

      Radera
  2. Du kommer att älska dom! Jag är nyfiken på Whop Bam Boom.

    Och du kan känna dig lugn jag har 140 otestade. Får inte köpa något mer alls nu eftersom jag vet att jag har ett byte på inkommande och min födelsedagsmånad närmar sig. Ska försöka sälja lite också tänkte jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Misstänker stor kärlek här ja :D
      Hehe då har du lite å lacka dej igenom!!
      Min födelsedagsmånad är först i november så jag hoppas komma igenom dessa innan ;) borde jag fixa!! fast det finns massa fina testade oxå som vill fram....

      Radera
  3. DD lacken är super fina så de måste du verkligen ta dig tid o testa. ;)

    Spännande att få se Pipe Dream lacken sen, helt nytt märke för min del. :)

    SvaraRadera
  4. Wow vilka skönheter! Måste säga att det var ett snyggt avslut med dessa lack innan stoppet :)

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.