onsdag 7 maj 2014

Claudia - Metallic Spice

Idag får ni se ett lack i olika skepnader....
Lacket, Metallic Spice är ett skirt lack som stått otestat väldigt länge (har ett gäng som gjort det)
Grått? Svagt Grönt? ja något sådant kan jag beskriva färgen....

Första bilden ser ni det på egen hand, 3 lager som kunde ha blivit fler om jag orkat ;)


Efter 3 lager började jag fundera på hur det skulle vara att lägga det över svart....bara att plocka fram en sticka o prova ;)
Uppskattade det resultatet mycket mer så på med 1 lager Star Nails NP12 och sen 2 nya lager med Metallic Spice.
Nedan ser ni hur det blev.
Fortfarande lite gröna toner (svaga jag vet) så om Karin godkänner det så hänger jag med på Grön Onsdag!


Vilken variant gillar ni bäst?
Jag tycker båda kan funka, variant 1 till jobbet och variant 2 när som :)


10 kommentarer:

  1. Ser absolut lite grönt i nyansen! Jag gillar ju när nageln lyser igenom lite, då första bilden är min favvo :)

    SvaraRadera
  2. Gillar båda varianterna, ibland är det fint med lite svagare och mildare färger i skalan. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De blev bra men kanske inte det första jag kommer lacka om med ;)

      Radera
  3. Jag föredrar nog över svart, men det är fint på båda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Över svart blev verkligen en anings bättre :)

      Radera
  4. Har detta ståendes hemma med men har inte lackat med det ännu..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Testa men ta ngn typ av underkläder på!

      Radera
  5. Föredrar det med svart under helt klart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oftast gör jag det med men det finns tillfällen då det bleka tilltalar oxå :)

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.