fredag 2 maj 2014

Cirque - Luminous Owl

Ojdå, dagens lack blev kvar i kameran i 2 veckor så jag höll på att glömma visa er!!
Väldigt passande för då har jag ett bidrag till Kerstins HoloFredag idag ju :)

Luminous Owl är ett av de vackra hololacken i Cirques Heritage kollektionen som nyligen släppts, misstänker att ni har full koll på dessa skönheter ;)

Luminous Owl är ett korall/rosa/orange holo som flöt på ganska enkelt på nageln om jag bara lackade med lätt hand.
3 lager har jag för mig att det slutade med, SV på toppen som vanligt.

Solen sken när jag bar detta så här får ni lite solbilder :)
Tyvärr har mina händer en tråkig röd ton men lacket ser ut som det ska så titta mest på det ;)







21 kommentarer:

  1. Himla fint! Är så sugen på hela Heritage-kollektionen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skaffa den!!! Är så glad att jag gjorde det ☺

      Radera
  2. Jättefint! Har aldrig provat det här märket men är jättesugen nu :o) Xx

    Makeup by Candlelight

    SvaraRadera
  3. Fint, men inget wow för mig. Jag har oxå problem när jag tar kort att mina händer får en röd ton, gissar att det har med inställningar att göra, men jag kan för lite om sånt....:-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där med inställningar är verkligen svårt ibland (lr alltid)

      Radera
  4. Ser himla fint ut. Har inte skaffat mig dessa. Några Jade står före i kö och även några Darling Divas men funderar på att vänta på att köpa nya lack någon vecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns galet många fina nyheter, för att inte glömma alla lack från "igår"

      Radera
  5. Åhh, jag som är så sugen på Heritage-lacken. Men råkade shoppa lite annat i veckan som var så nu får jag snällt vänta lite. :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA inte gillar pålånboken om man shoppar för mkt....här är planen att inte shoppa lack i maj.....vi får väl se hur det går ;)

      Radera
  6. Det här är jättefint, gillar det verkligen! Har bara burit mitt i en skittle ännu men måste nog använda det på egen hand snart:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det måste du!! det förtjänar verkligen att bäras :)

      Radera
  7. Ojojoj så fint! Detta skulle jag också vilja ha!

    SvaraRadera
  8. Detta var jättesnyggt :)

    SvaraRadera
  9. Snyggt, bäst o lyckas f jobb snarast så dessa lack kan flytta hem. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tummarna att jobb trillar på dej!

      Radera
  10. Svar
    1. Kommer bäras snart igen det är jag säker på ☺

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.