tisdag 22 april 2014

IsaDora - Sugar Nails Cotton Candy

Tjolahopp!!
Här tog jag visst bloggpaus över påsken!!
Inte en endaste påskmanikyr har jag visat er....misstänker att ni överlever ändå ;)

Dagens lack blir ett strukturlack igen!!
Har visst fastnat lite sent i denna trend....

Cotton Candy är ett ljuvligt pastelllila, lättmålat, snabbtorkande lack från IsaDoras Sugar Nails.

2-3 lager för fin täckning behövdes.
Trivs väldigt bra i detta och som ni kanske ser så har jag filat ner naglarna en aning, orkade inte laga mer och nu är alla naglar hela!! (vågar jag verkligen skriva det??)
Trivs bra i denna längd inser jag varje gång jag filat ner så det känns eg inte alls ledsamt!
Nu till lite bilder:









En bonus på en riktig livsnjutare får ni oxå :)


14 kommentarer:

  1. Mycket härlig färg, och jag tror att det börjar trenda mer och mer med kortare naglar nu, eller har jag fel? Hursom är det mycket bekvämare med kortare naglar också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske är det så! Jag tycker att är bara naglarna välvårdade så spelar längd inte så stor roll!!

      Radera
  2. Sååå snygga naglar och nagellack. Kan inte bli annat än superbra då. ;-) <3

    SvaraRadera
  3. Härligt lack och härligt med lite ledighet över påsk ;)
    Jag spenderar all min tid hos hjärtat så jag bloggar knappt alls. Skulle åkt hem idag men det lockade inte så åkte tillbaka till kärleken. Och vilken söt katt du har :D

    SvaraRadera
  4. Jag har också hoppat på strukturtrenden lite sent, men nu är jag fast. Det här ser sött ut, har bara testat min i en skittle hittills...

    SvaraRadera
  5. Underbar färg och längd! Jag är helt med dig, det känns värre än det egentligen är med nedfilandet. När de väl har blivit korta känns det så himla fräscht. Skönt att slippa lagningar!

    SvaraRadera
  6. Detta är såå fint! Jag har velat fram och tillbaka länge nu, senast idag ställde jag tillbaka det på hyllan på affären, nu ångrar jag mig :(

    SvaraRadera
  7. Så sött! Bra med hela och fräscha naglar :) så korta är dom ju inte ändå

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej de är verkligen inte korta, känns riktigt bra :)

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.