tisdag 19 november 2013

OPI - Ali´s Big Break

Åh va bra jag mår nu när jag ääääntligen tagit mig tid att lacka naglarna!!
Har haft nakennaglar sedan i lördags!! bara baslack och topplack för att skydda dom....
Så idag kände jag att jag behövde lite färg och vad passar väl perfekt om inte ett rött skimmerlack som gör att jag premiärar i Röd Tisdag hos Malin/Nerd Colours!!

Ali´s Big Break från OPI blev alltså valet idag, ett vackert lack jag bytt till mig i Lacka-Byt gruppen på FB.

Rött skimmerlack där både rosa och guld skymtar i skimret.
Lättlackat om jag haft bättre belysning och högre koncentration, så städning fick det allt bli.
Torkar snabbt som bara den, men Seche Vite på toppen blev det ändå.
Jag har bara 2 lager och ser att ett 3 kunder varit bra för det anas VNL.....

Jaja, nu några bilder som inte riktigt gör lacket rättvisa...helt underbart vackert IRL.

 


 
 
 

 

 

 

 

3 kommentarer:

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.