onsdag 6 november 2013

MeMeMe - Proud

Ni som läser min andra blogg har kanske läst idag att fotandet driver mig till vansinne ;)
Nu är det nära ett fototält!!

Dagens lack och mitt bidrag till Karins Gröna Onsdag är ett lack jag vann i en tävling på FB hos Beauty By Sarmay .
Lacket kom i ett set om 6 lack.

Proud är ett olivgrönt/kamogrönt krämlack som torkar mörkare på nageln.....hade gärna haft den lite ljusare som det är i flaskan....
2 ganska lättlackade lager som torkade normalsnabbt.
Seche Vite på toppen vill jag ha för mer glans!

Ok, dags för bilderna då....
Idag har jag letat ljus!!
Slutade med att jag testade att fota vid ljusinsläppet vid ytterdörren, ja grannar jag är väl lite tokig ;)
Fick ändå ljusa upp bilderna i redigeringen men, men......








Glöm nu inte att kolla in resten av dagens bidrag!

5 kommentarer:

  1. Jag är väldigt glad för min fotostudio, den får verkligen jobba. :-) Kan bara rekommendera den.
    Det här lacket är ju suuuuupersnyggt, härlig grön nyans tycker jag. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska kolla in den du länkade till i "köket"

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.