onsdag 30 oktober 2013

IsaDora - Loden Green

Halloj!!
Trodde faktiskt inte att jag skulle få till ett inlägg idag men det blev så!
Orsaken finner ni HÄR <- Länk
Har fixat o trixat med naglarna under hela dagen i omgångar och nu ska ni få se det färdiga resultatetWinking smiley 1

IsaDora Loden Green köpte jag för ett bra tag sen när det kom ut i deras höstkollektion.
Konstigt att jag inte testat det förrens nu.....

Loden Green är ett kamogrönt/grått lack med vackert grönt/guldigt skimmer.
2 lätta lager, lr nja inte så lätt att lacka ståendes.....men 2 lager + Seche Vite är det ni ser.




 





Med dessa bilder anmäler jag mig till Karins GrönOnsdag även denna vecka med inLinkz-länkar längst ner på hennes sida!

Nu måste jag lägga mig o vila ryggen och då passar det väl fint att läsa lite sagor för gossen.

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja visst är den!! Tror att jag såg den hos dej första gången och sen kunde jag inte motstå o köpa det!!

      Radera
  2. Herregud så vackra bilder. Så fint lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack! Va glad jag blir när du gillar bilderna!! Har klurat lite hit o dit för att förbättra dom och detta är en bit på vägen :)
      Lacket är ljuvligt <3

      Radera
  3. Snyggt lack, härlig grön nyans

    SvaraRadera
  4. Dina bilder är klart bättre än mina bilder!

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.