onsdag 9 oktober 2013

Cecile - 76

Köpstopp kan verkligen vara bra!
Bra att kolla vad som faktiskt står på otestathyllan liksom ;)

Idag denna onsdag tillika GrönOnsdag hos Karin/Vacker & Underbar  tänker jag visa er ett lack jag köpte i Turkiet i våras för en billig peng misstänker jag....

Cecile med det oerhört roliga namnet 76 (ironi) är det ni får se idag.
76 (som är mitt födelseår ju) är ett skogsgrönt lack med guldskimmer i.
Oerhört lättlackat och väl pigmenterat (syns lite i nagelbanden), så hade jag varit noggrann vid första lagret så hade det varit bra där men 2 lager + Seche Vite slutade det med.
Torkade snabbt mellan lagren och det är ju alltid najs.

Så till bilderna:





Förresten har trixat lite med bloggen idag så nu finns det länkar här till höger på både min önskelista och en lista på mina lack.....


11 kommentarer:

  1. Aldrig sett märket innan, lacket såg helt okej ut. Varken tråkigt eller upplyftande;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har testat ett annat av samma märke och det va verkligen inte upplyftande ;)

      Radera
  2. Det var ett nytt märke för mig, vad kul! Väldigt fin färg. :-)

    SvaraRadera
  3. Nytt märke för mig också! Härlig färg :)

    SvaraRadera
  4. Det ser jättefint ut! Det är roligt med utlandsköpta lack, man kan hitta så mycket fint för en liten peng.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis!! Blir ännu en anledning till att åka iväg ;)

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.