måndag 9 september 2013

Dollish Polish - Super Bubblicious

Tjolahopp här kommer ett sent bidrag till Toves BlåMåndag!!

Super Bubblicious är mitt första möte ever med Dollish Polish men jag vill gärna efter detta utöka min samling av dessa!
Köpte lr bytte till mig detta i någon av nagelgrupperna på FB då jag verkligen gillar lite mjölkiga lack med glitter/bitar i.
Sen måste jag säga att Super Bubblicious förvånade mig när jag började lacka med att det finns strängglitter i!! Något jag tycker sådär om.....

Jaja, Super Bubblicious är ett ljust babyblått mjölkigt lack med rosa och blåa "glitter" i olika förmer, där finns också vita glitter och som sagt vita strängglitter.
Förresten glitter känns fel här det är mer som olika former av partiklar....

3 oerhört lättlackade lager som jag trots lite VNL är så nöjd med!
Ok inte supernöjd för "glittret" ligger mest på botten lr i kanterna på flaskan trots många lägesförändringar under dagen.....
MEN, det passar bra ändå för detta får följa med på jobbet imorgon.

Nog pratat till bilderna som idag är fotade under bänkbelysningen  köket.


 

 

5 kommentarer:

  1. Det var inte så dumt detta, skönt med diskret strängglitter:)

    SvaraRadera
  2. Åh såå fint! Underbar blå färg. :-)Fint glitter i också.

    SvaraRadera
  3. Fin blå färg det där! :)
    Jag har nominerat dig till en blog award! :D http://enmammasnaglar.blogg.se/2013/september/blog-award.html

    SvaraRadera
  4. Ganska sött men är inte jätte glad för strängglittret!

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.