onsdag 4 september 2013

Depend - 361

Eg hade jag ingen lust alls att lacka idag men nakennaglar blir inte bra på jobb, risken är att någon går av och det vill jag ju inte!!
Så vad göra?
Kollade på min gröna otestade först och då blev det detta lack som jag hittade i en reaback på Lindex sist jag va inne där, 17.50 SEK på rea, hyfsat ok pris Winking smiley 1

Passar ju utmärkt att det är grönt också, då det är GrönOnsdag hos Karin!

361 är ett skirt grönt lack med blått mikroglitter/flakes som gör att lacket ser lite mer spännande ut än bara grönt.
4(!!) lager innan jag va hyfsat nöjd, ff lite VNL men orkar inte med fler lager....
1 lager Seche Vite precis som vanligt.

Solbilder som blev sådär...... (hjälp va låg jag är idag då)





En bild i skugga också....

Nu ska jag kika på lite andra gröna sköningar innan jobbet.

9 kommentarer:

  1. Jag gillar 361! Och visst är det härligt när de finns på rea :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. rea är alltid kul men idag ogillar jag detta lacket :/

      Radera
  2. Det är fint och lite annorlunda. Men det är tråkigt när man måste börja på ett fjärde lager.

    SvaraRadera
    Svar
    1. 4 lager som jag tyckte torkade ok, men efter 2 timmar blir det bara mer o mer märken o det bubblar sig så det har åkt av nu o inte är den manikyren roligare jag fick på.....men det får duga! Mot jobbet.....

      Radera
  3. 4 lager är ändå ok om man gillar lacket och det här tycker jag är fint.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut fint men tror jag ska lägga det över något annat en gång....

      Radera
  4. Det är ett himla snyggt lack!

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.