torsdag 16 maj 2013

Deborah Lippman - Candy Shop

Sist av DL-lacken ut att testa är Candy Shop!
Shoppade ju 3 hos Nailmail när DL va månadens lack och jag är såå nöjd med alla 3!!

Candy Shop är ett ljust bubbelgumsrosa lack proppat med glitter i olika färger och former.
Lättlackat som bara den och på mina bilder får ni se 2 lager + 1 Seche Vite.
Kanske skulle jag lagt på ett lager till av Candy Shop för visst lyser lite VNL igenom, MEN jag va nöjd efter dessa 2.
Känner i skrivande stund att något mer lager Seche Vite behövs för att få en slät glaslik yta, så det åker nog på lite till när jag skrivit klart.

Lacket passar ju även utmärkt att visa just idag eftersom det är PinkThursday hos PrincessEmma :)

Först ut bilder i sooool






Väldigt fint i skuggan också




Jag gillar detta lack mer o mer, kändes en aning kaotiskt i början men det växer :)
Kan lova att detta inte är det sista Deborah Lippman ni får se här, frågan är bara vilket jag vill shoppa först......


6 kommentarer:

  1. Häftigt och läckert verkligen. :-)

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag sur och AVIS :( Vill ha :)
    Fansåjävlaskitsnyggt alltså :)

    Det här kommer jag gräma mig över hela dagen!
    Kjaaaaaaaaaaaam C <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Nu glömde jag ;) Glöm inte att kika in i min blogg i morgon! Har ett nytt lack då! Tror du kommer skratta lite åt en viss bild ;)

    Kjaaaam igen <3<3<3
    C

    SvaraRadera
  4. Kul att du var med idag :)
    Har tittat på detta lack flera gånger men aldrig köpt det kanske är dags snart ;)

    SvaraRadera
  5. Mycket snyggare på naglarna än i flaskan:) får ta mig i kragen och måla med detta.

    SvaraRadera
  6. Tycker inte att det gör något med VNL, riktigt snyggt ändå!

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.