måndag 15 april 2013

Wet n Wild - Teal Of Fortune

Ett tag framöver kommer mina bilder se en aning knasiga ut pga att på blogghanden (vänster) har både pek och tummens nagel gått av långt ner och är riktiga kortisar, inte alls snygga.
Höger handen är inte något snyggare för där är det ringfingret som är kortare än de andra.
Så mao blir det lite knas, men ja det är väl ändå lacket Ni kikar mest på hoppas jag ;)

Måndag och då BlåMåndag hos Linda.

Jag kör med ett Wet n Wild som jag måste gilla massvis för jag har visst en extra flaska, borde läggas ut för byte kanske....

Jo men visst tycker jag att Teal of Fortune är riktigt snyggt men helt omöjlig att fånga rätt på bild.
Mina bilder är alldeles för blå men i verkligheten är det som namnet, teal/grönt/blått.
Ett helt gäng med glitter/skimmer är det oxå i den något tunna jelly(?) basen.
3 lager + Seche Vite.


Ni ser att jag försöker gömma pekfingret va ;)

4 kommentarer:

  1. Åh så tråkigt när naglar går av. Några av mina gick ju också av för ett tag sedan, men nu hoppas jag att de ska klara sig.
    Vilken underbar nyans, gillar den verkligen. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fy verkligen urtråkigt!!!
      Ska försöka ge dom all bra näring för att växa snabbt :)

      Radera
  2. Hatar verkligen när naglarna går av! Mina har äntligen växt till sig på fotohanden men de är helt åt skogen på höger :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och nu glömde jag ju bort att säga att lacket är superfint!

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.