söndag 14 april 2013

Ops, sorry!!
Tanken va att visa Er veckans post från Nailmail igår ju men så blev det inte...

Men nu kan Ni få se ;)



3 st Layla Hologram!
Från vänster till höger: Gold Idol, Coffe Love och Emerald Devine

Visst är effekten på etiketten läcker!!


En  Hologram Effekt Base File följde med oxå, för att få bättre effekt av lacket?
Ja inte vet jag ;)
Sen måste jag nog shoppa ett Aqua Fix till dessa lack för har läst att de ska va lite holosjuka....
Vi får se om jag "vågar" testa utan...


Sist ut men en ny bekantskap är mina nya dotting tools, nu kan jag börja öva på prickiga manikyrer.

Tyvärr så va städandet i helgen inte alls snällt mot mina naglar :( 2 av och lite flisor så nu ska det filas ner till kortisar...
Jag upplever att mina naglar är väldigt hårda men känsliga för stötar....någon som har bra tips på baslack??

Förresten en kul grej till!
Jag vann en tävling igår :) fina grejor ska komma till mig på posten!!

2 kommentarer:

  1. Sååå fina lack och nu har du dotting tools att leka med....yaay! :-)

    SvaraRadera
  2. Polerfilen ska ha samma effekt som en aqua base i och med att den ger en slät yta och då slipper man holosjuka. För mig, som har släta naglar, funkar Layla bra utan någonting under. De är otroligt lättlackade.

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.