onsdag 24 april 2013

Mavala - Electric Green

Onsdag och jag plockar bland grejorna som ska packas (drar till Turkiet på Lördag)
Idag är det även Grön Onsdag hos Karin

Egentligen hade jag inte tänkt vara med idag för jag tycker mer o mer om gårdagens manikyr!
MEN några prickar kan väl inte skada ;)
Shoppade ju ett set med dottingtools för ett tag sedan och har inte varit flitig med dom än precis ;)

Prickarna blev verkligen en anings ojämna men övning ger färdighet säger man väl!?

Här får Ni alltså se Mavalas Electric Green som prickar över China Glaze Dandy Lyin´Around och OPI Pirouette My Whistle.






Önskas fler gröna skönheter klicka in hos Karin Vacker & Underbar

9 kommentarer:

  1. Tycker det blev gulligt med prickarna!

    SvaraRadera
  2. Åh det blev ju superfint, tycker prickarna blev riktigt bra, du skulle ha sett mina prickar i början ojoj, du är ju riktigt duktig. :-)
    Vad härligt det låter med Turkiet! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) ja de blev kanske inte så illa....
      Turkiet, jag det ska bli underbart!!

      Radera
  3. Denna manikyren är väldigt fin. Älskar verkligen DLA och PMW. Sjukt bra kombo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!
      Ja detta kan jag verkligen tänka mig att bära igen snart :)

      Radera
  4. Detta blev jättefint, tycker att tonen på det gröna lacket gick bra ihop med grundmanikyren. Och prickarna tycker jag att du ska vara nöjd med, de blev jättebra!

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.