fredag 19 april 2013

Literary Lacquers - Greatest Treasures

Tack vare Sminkan´s härliga bilder på ett underbart hololack är jag nu ägare av detta  urtjusiga lack!!
Tack Sminkan!!

Fredag = HoloFredag hos Kerstin, kika in där och njuuut!

Greatest Treasures är ett rött holo som är helt underbart både att lacka och att se på!!
Jag upplever att Sminkans ser något rödare ut men jag är sååå nöjd.
Jagade solen igår mellan mulet och regn som en tok, misstänker att grannarna snart börjar undra ;)
Fick några bra bilder, tog mängder!

Vi börjar med 1 bild inomhus i lampljus


Nu lite utebilder, först i halvsol/skugga




Här blir det liiite mer sol


De sista 3 bilderna va ett under att jag råkade se att solen sken, mest på hela dagen.....






Visst är det läckert, även i skugga älskar jag det!!

Kolla gärna på Sminkans bilder för de är "to die for"

Här finns lacket att köpa -> LÄNK

Ha en underbar HoloFredag!

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig färg, jag saknar ett holo i rött och orange verkligen. Det är så snyggt! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag älskar det!!
      Jakten på ett riktigt rött holo går vidare ;)

      Radera
  2. Underbart! Jag beställde More like fire därifrån väldigt nyligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det funderade jag på lääänge oxå, kunde köpt massor men hejdade mig ;)

      Radera
  3. Det ser lite blekare ut än mitt. Mitt är rosarött med korallton. Det är dock härligt på dina bilder, en vacker orangerosa, liksom. Unikt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är inte missnöjd på något vis, älskar!!
      Har en dröm om ett riktigt rött holo.....

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.