fredag 22 mars 2013

Tjolahej!
Så vart det fredag igen, och många hänger på Skimmerskuggans HoloFredag.
Vill jag oxå, MEN nej inte idag.
Mina nya fina lack från Color Club Halo Hues 2013 är faktiskt värda att visa upp i SOL och just solen visar sig inte så mycket här idag...tyvärr.

Men ni kan väl få se mina lackflaskor ändå (som ni sett mååånga gånger innan)

En liten blå skönhet i form av Essie -Butler Please hänger med.
Ser fram emot att lacka med dessa skönheter, men jag kan inte välja vilket jag ska börja med...
Hjääälp ;)

Ha en fin fredag och njut av de som faktiskt visar hololack hos Kerstin.

6 kommentarer:

  1. Börja med det finaste, Cosmic Fate!

    SvaraRadera
  2. Eternal Beauty är finast tycker jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan verkligen inte välja ;) får blunda och bara ta en när det är dax!

      Radera
  3. Du gör rätt i att spara på skönheterna, du håller oss på sträckbänken lite...hihi...:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi även jag hålls på sträckbänken ;)

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.