söndag 24 mars 2013

OPI - Every Month Is Oktoberfest

Nu ska ni få se vad jag valde att lacka med i fredags istället för holo.
Lacket har suttit på plats hela helgen men nu åker det snart av till förmån för ett blått lack.
Är ju BlåMåndag imorgon liksom :)

Förresten innan dagens lack så måste jag ju visa er gårdagens lackköp på Gekås!


Från vänster till höger: Budding Romance, Sunday Funday, Tart-Y Fore The Party, Dandy Lyin´Around.

Alltså jag tyckte verkligen när jag stod där på Gekås och kollade utbudet bland China Glaze att jag kände igen namnen på lacken så gissa om jag blev förvånad när jag googlade för att se swatcher när jag kom hem och insåg att dessa är från Avant Garden 2013 kollektionen!!
Hejja gekås ;)
Pris på Gekås 49 SEK.

Ok men nu åter till lacket i fredags......
EMIO är ett vampigt mörkt lack med lila/vinröda toner, ibland kan jag se lite koppartoner oxå.
Faktiskt mitt första OPI oxå!

Lättlackade 2 lager + Seche Vite är det ni ser:

Först lampljus




 

Dagsljus utan sol



Solbilder med knasig färg på händerna




Detta lack gillar jag verkligen så jag återkommer gärna till det.

7 kommentarer:

  1. Åh, det är så himla fint det här lacket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen ett av mina favvo i den mörkare skalan

      Radera
  2. Vilken underbar färg, älskar det!

    SvaraRadera
  3. Det är ett jättevackert lack!

    SvaraRadera
  4. Det är ett riktigt fint lack det här! Och wow, vårkollektionen från China Glaze på Gekås, det var sannerligen inte illa! Åh, det var för länge sen jag var där nu, sist jag var där hade de inte China Glaze :)

    SvaraRadera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.