söndag 3 mars 2013

Naket - Depends GelLack

Idag fick jag inte ihop det där med att lacka om, och inte kunde jag bestämma mig för vad heller....
Ni kanske tänker att men va? Hon har ju halva dagen kvar att få till en manikyr....
Stämmer och stämmer inte, ska snart till jobbet så idag blev det naket, så när som en omgång GelLack från Depend.




En omgång bas och en omgång topp och naglarna har ett bra skydd.

Först en bild i lampljus:

Och här en bild i solljus:


Jag har använt GelLacket några gånger och är väldigt nöjd med den hållbarhet naglarna får.
Har lackat med Depends GelLack´s färger men även testat att använda vanligt lack mellan bas och topp och det funkar.

Nu ska jag passa på och njuta lite av solens strålar innan det bär av till jobbet.

Ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.