torsdag 14 mars 2013

China Glaze - It´s A Trap-Eze!

Oh vilket kul lack jag visar idag, det tycker åtminstone jag!!
En mjölkig bas fullproppad med glitter i olika färger.
På bilderna har jag 3 lager + 1 Seche Vite, det kan verkligen räcka med 2 lager men jag ville se hur det blev.
Pga allt glitter så blir ju formulan lite tjock men ändå ok.
Som de flesta glitter så "äter" även detta topplack så vill u ha det helt slätt så får du mata på ;)

Bilder i solljus fast inne:





Lampljus:



Jag gillar detta skarpt, vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Åh, det här ser så underbart ut!! Ett sånt lack där jag blir glad av att bara titta på flaskan. Snart måste jag testa mitt också, än så länge har jag bara dreglat lite över det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är sant, jag blir verkligen så glad av detta!!
      Se till att lacka med detta nu :)

      Radera

Alltid kul med kommentarer, så skriv gärna något.
Alla svar kommer här.